L'esportazione mensile di vestiti di u Bangladesh in i Stati Uniti attraversa 1 miliardo

L'esportazione di vestiti di u Bangladesh in i Stati Uniti hà ottenutu un successu impurtante in marzu di u 2022 - per a prima volta l'esportazione di vestiti di u paese hà attraversatu $ 1 miliardo in i Stati Uniti è hà assistitu à una crescita sorprendente di 96,10% annu.
Sicondu l'ultimi dati OTEXA, l'impurtazione di vestiti di l'USA hà vistu una crescita di 43.20% in March 2022. Importing all-time high $ 9.29 billion worth of clothing.I figuri di l'importazione di vestiti di i Stati Uniti mostranu chì i cunsumatori di moda di u paese passanu di novu in a moda.In quantu à l'impurtazioni di vestiti, a più grande ecunumia di u mondu continuarà à sustene a ricuperazione ecunomica in i paesi in via di sviluppu.
In u terzu mese di u 2022, u Vietnam hà superatu a Cina per diventà u primu esportatore di vestiti è hà pigliatu $ 1,81 miliardi.Crescendu da 35,60% u 22 di marzu. Mentre chì a Cina hà esportatu $ 1,73 billion, up by 39,60% nantu à una basa YoY.
Mentre in i primi trè mesi di u 2022, i Stati Uniti anu impurtatu $ 24,314 miliardi di vestiti, i dati OTEXA anu revelatu ancu.
In u periodu di ghjennaghju à marzu di u 2022, l'esportazione di vestiti di u Bangladesh in i Stati Uniti hà saltatu di 62,23%.
I capi di l'industria tessili è vestiti di u Bangladesh anu salutatu stu successu cum'è un successu monumentale.
Shovon Islam, Direttore, BGMEA & Direttore Generale Sparrow Group hà dettu à Textile Today, "Una esportazione di vestiti di miliardi di dollari in un mese hè un successu fenomenale per u Bangladesh.In fondu, u mese di marzu hè a fine di a spedizione di vestiti di primavera-estate in u mercatu USA.In questu periodu, a nostra esportazione di vestiti in u mercatu di i Stati Uniti era tremendamente suprana è a cundizione di u mercatu di i Stati Uniti è u scenariu di ordine da i cumpratori eranu veramente boni ".
"Inoltre, i recenti disordini in Sri Lanka è u cambiamentu di u cummerciu da a Cina anu benefiziu u nostru paese è l'hanu fattu più cum'è una destinazione d'approvvigionamentu preferenziale per a stagione primavera-estate da ghjennaghju à marzu".
"Questa tappa hè stata fatta pussibule da i nostri imprenditori è i sforzi incessanti di i travagliadori RMG - hà guidatu l'affari RMG in avanti.È spergu chì sta tendenza cuntinueghja ".
"L'industria tessili è vestiti di u Bangladesh hà bisognu di superà alcune sfide per cuntinuà l'esportazione mensile di miliardi di dollari.Cum'è in marzu è aprili, l'industria hà patitu per una grave crisa di gas.Inoltre, u nostru tempu di consegna hè unu di i più lunghi, è a nostra importazione di materia prima hè stata affruntata da glitches ".
"Per superà queste sfide, avemu bisognu di diversificà a nostra fonte di materia prima è fucalizza nantu à i prudutti di sintesi è di mistura di cuttuni d'alta gamma, etc. À u listessu tempu u guvernu.ci vole à utilizà i novi porti è i porti terrestri per riduce u tempu di piombo.
"Ùn ci hè alternativa altru chè truvà suluzioni immediate à queste sfide.È questu hè l'unicu modu avanti ", hà cunclusu Shovon Islam.


Tempu di Postu: Jul-08-2022