Importante innovazione tecnica in l'industria di stampa è tintura

Ricertamenti, ricercatore di canzone vitale, Istitutu Tianjin di Biologia Industriale, Accademia Cinese di Scienze, hà sviluppatu una tecnulugia di enzimi bio-tessili, chì rimpiazza a soda caustica in u pretrattamentu di i materiali di stampa è di tintura, riducerà assai l'emissioni di l'acqua residua, risparmià acqua è elettricità. , è hè statu evaluatu da l'industria cum'è un'altra innovazione tecnologica impurtante in l'industria di stampa è tintura di Cina.
Avete mai pensatu à e circustanze in quale una T-shirt, jeans, o vestiti chì portate hè fatta?In fatti, i vestiti culuriti portanu grandi danni à l'ambiente.L'industria di stampa è tintura hè sempre stata un rapprisentante di a capacità di produzzione in daretu cù una alta contaminazione è un altu cunsumu d'energia.Nta l'ultimi anni, assai industrii lucali di stampa è tintura, in particulare quelli di e cità di primu livellu, sò stati gradualmente spustati o ancu chjusi.
À u listessu tempu, a stampa è a tintura sò un ligame indispensabile in a industria tessili.Sutta a prissioni di e pulitiche, l'industria di stampa è tintura cerca constantemente l'innuvazione tecnologica è si move versu a direzzione di stampa è tintura verde.
A biotecnologia, sviluppata da vital song, un circadori di l'Istitutu Tianjin di Biologia Industriale, l'Accademia Cinese di Scienze, chì rimpiazza a soda caustica in u pretrattamentu di i materiali di stampa è di tintura, pò riduce assai l'evacuazione di l'acqua residuale, risparmià l'acqua è l'electricità, è hà hè statu valutatu da l'industria cum'è un'altra innovazione tecnologica impurtante in l'industria di stampa è tintura di Cina.
L'industria di stampa è tintura hà bisognu urgente di luttà contra a contaminazione "U prublema attuale di a contaminazione in l'industria tessili cinese hè ghjuntu à un puntu induve hè urgente di risolve.A produzzione tessili tradiziunale ùn solu porta a contaminazione à l'ambiente, ma ancu pruduce ogni tipu di sustanzi chimichi dannosi, causannu dannu à a nostra salute.A sucietà sana deve resiste inseme à u prucessu di produzzione inquinanti è di cunsumu "" Ci hè almenu 8 000 chimichi in u mondu chì utilizanu 25 per centu di pesticidi per cultivà u cuttuni non organicu in u prucessu di trasfurmà a materia prima in tessili ", secondu a dati. liberatu da a Terra Pledge.Questu hà da purtà à dannu irreversibile à l'omu è l'ambiente, è dui terzi di l'emissioni di carbonu cuntinueghjanu dopu à l'acquistu di vestiti.Ci hè bisognu di decine di litri d'acqua per processà a tela, in particulare a tintura di tela, chì richiede 2,4 trilioni di litri d'acqua.
E statistiche ambientali di a Cina mostranu chì l'industria tessili hè un inquinatore maiò in l'industrii chjave.U scaricamentu di l'acqua residuale industriale tessili si trova trà i primi trà e 41 industrii in Cina, è u scaricamentu di u prucessu di stampa è di tintura cuntene più di u 70% di u scaricamentu di l'acqua di scarico tessili.
Inoltre, cum'è una fonte impurtante di contaminazione di l'acqua, l'industria tessili di a Cina cunsuma ancu una quantità enorme di risorse d'acqua, luntanu da u restu di u mondu in quantu à l'efficienza di l'utilizazione di l'acqua.Sicondu u rapportu nantu à a prevenzione è u cuntrollu di a contaminazione industriale in l'industrii chjave publicatu da a stampa scientifica ambientale chinesa, u cuntenutu mediu di contaminanti in l'acqua residuale di stampa è tintura di Cina hè 2-3 volte più altu ch'è quellu di i paesi stranieri, è u cunsumu d'acqua hè altu. cum'è 3-4 volte.À u listessu tempu, l'acqua residuale di stampa è tintura ùn hè micca solu u principale contaminante in l'industria, ma ancu u fangu pruduciutu da a stampa è a tintura di l'acqua residuale hà qualchì prublema in u trattamentu.
Frà elli, a contaminazione causata da l'usu di grande quantità di soda caustica in u pretrattamentu di i materiali di stampa è di tintura hè particularmente seriu."Avete da trattà cù soda caustica, vapore dura, è dopu neutralizà cù l'acidu cloridicu, chì hè assai acqua residuale".Disse u manager chì avia travagliatu in l'industria di stampa è tintura per parechji anni.
Per affruntà sta situazione, una squadra guidata da song vitale, un ricercatore à l'istitutu di Tianjin di a biotecnologia industriale sottu à l'Accademia Chinese di scienze, hà miratu prima à u sviluppu di novi preparati enzyme chì puderanu rimpiazzà a soda caustica.
A preparazione di l'enzimi biologichi risolve u prublema di stampa è tintura. U prucessu tradiziunale di pre-stampa è tintura hè custituitu da cinque tappe: brucia, desizing, raffinazione, sbiancante è seta.Ancu s'è certi cumpagnii straneri usatu pi pruducia preparazione enzyme prima di stampa è tintura, ma solu usatu in u prucessu di desizing.
Song Hui hà dettu, a preparazione enzyme hè un tipu d'alta efficienza, bassu cunsumu, catalizzatore biologicu micca tossicu, trattamentu biologicu basatu nantu à u metudu di preparazione enzyme hè di risolve l'industria di stampa è tintura u modu ideale per una alta contaminazione è un altu cunsumu, ma, dopu i variità di preparazione enzyme, unicu costu più altu di preparazione enzyme di compostu è una mancanza di cumpatibulità cù ricerca ausiliari tessili, prucessu di pretrattamentu enzymatic di tintura cumpleta ùn hè ancu furmatu.
Sta volta, a squadra di song vital è una quantità di cumpagnie anu righjuntu una stretta cooperazione.Dopu à trè anni, anu sviluppatu una varietà di preparazione di bioenzyme tessili d'alta qualità è i so prucessi di produzzione, cumprese amilasi, pectinasi alkaline, xilanasi è catalasi.
"Desizing - a raffinazione di a preparazione di l'enzimi cumposti hà risoltu u prublema difficiuli di disizing u cuttuni di poliester è u tela grisa di poliester puro.In u passatu, l'amylase desizing puderia solu risolve u pappu grisu cù sizing di amido, è u pappu grisgiu cù u mischju di PVA puderia solu esse bollitu è ​​sguassatu cù l'alkali à alta temperatura.Days spinning group ingegnere capu Ding Xueqin hà dettu, cumposti chì cuntenenu flame retardant sita, varietà di tessuti poliester di alta temperatura alkali desizing cooking, altrimenti si sminuisce, è l 'usu di effettu desizing enzyme cumposti biologicu hè assai bona, à impedisce u tissu shrinkage, remission. è amido, PVA è pulita, è dopu a trasfurmazioni di panni si sentenu fluffy and soft, risolve ancu un prublema tecnicu per a fabbrica.
Risparmiate l'acqua è l'electricità è riduce u scaricamentu di acque d'acqua Secondu a canzone vitale, una volta chì u prucessu di desizing enzimaticu è di raffinazione hè finitu, ùn solu salva l'alta temperatura di u prucessu di trattamentu tradiziunale, ma riduce ancu a quantità di vapore utilizata in u prucessu di pretrattamentu à un bassu. temperatura, risparmià significativamente u cunsumu di energia di vapore.In cunfrontu cù u prucessu tradiziunale, salva da 25 à 50 per centu di vapore è 40 per centu di l'electricità.
Prucessu di pretrattamentu enzimaticu chì rimpiazzà a tecnulugia tradiziunale di desizing di soda caustica è di processu di raffinazione di soda caustica, alternativa significa chì u pruduttu di fermentazione biologica di soda caustica, agenti di raffinazione è altri sustanzi chimichi, per quessa, ponu riduce assai u valore di pH di l'acqua residuale è u valore COD, l'agenti chimichi cum'è effittivamenti rimpiazzà l 'agente di raffinazione pò fà in pretrattamentu acque di scarico valore COD sarà ridutta da più di 60%.
"A preparazione di l'enzima biocomposite hà e caratteristiche di e cundizioni di trattamentu miti, alta efficienza è bona specificità.L'applicazione di u trattamentu di bioenzima hà pocu dannu à a fibra di cuttuni, è hà un effettu di degradazione efficiente nantu à a slurry di amido è a slurry di PVA nantu à tela grisa, chì ponu ottene un bonu effettu di desizing.A qualità di a fibra di cuttuni trattata cù sta tecnulugia hè assai più altu ch'è quella di i metudi tradiziunali, a canzone disse.
Riguardu à u prublema di prezzu cuncernatu da l'imprese di stampa è di tintura, a canzone vitale hà dettu chì l'efficienza di l'attività di l'enzima biocomposite hè alta, u dosage hè bassu, u prezzu hè u listessu cum'è l'ausiliari tessili generale, ùn aumenterà micca u costu di trasfurmazioni, a maiò parte di l'imprese tessili ponu. accettà lu.Inoltre, l'applicazione di enzimi biologichi per pretrattamentu pò riduce significativamente u costu di pretrattamentu è migliurà i benefici ecunomichi di l'industria tessili riducendu u cunsumu d'energia di vapore, eliminendu u costu di u trattamentu di l'acqua residuale alcalina, è riducendu a quantità di diversi AIDS chimichi. .
"In l'applicazione di a tecnulugia di pretrattamentu enzimaticu di tianfang, u pretrattamentu enzimaticu di 12.000 metri di tela di cuttuni puro di cuttuni è 11.000 metri di aramid cabb-wave hot-wave pò riduce u costu di 30% è 70% rispettivamente cumparatu cù u prucessu alkaline tradiziunale"."Dì ding.


Tempu di Postu: Jul-08-2022